perjantai 10. heinäkuuta 2009

Sormet kiinni elämässä...

Hei vaan ja mukavaa perjantai-iltapäivää... Aurinko on taas pilkahdellut tänään ja tuonut tullessaan lämmön, jota todella olen kaivannut... olen jopa luopunut villasukista! ;)

Korupuolella ovat sormet saaneet jälleen kyytiä, kun olen kieputellut uutta riipusta esiteltävään koruun... Tämä on ollut tähän mennessä työteliäin riipus, jonka olen tehnyt... mutta lopputulos on mielestäni varsin onnistunut ja olen ylpeä sormieni/käsieni tuotoksesta....


" Elämän kiemurat "


Kivenä korussa Granaatti, upea ja todella syvänpunainen väriltään...
lisäksi kaikki hopeaosat on patinoitu...


Riipus on melkoisen kookas... leveys 6 cm ja korkeus 5 cm.
Koru istuu kuitenkin todella kauniisti kaulalle...


Kaulakoru on saanut rinnalleen myös korvakorut, mutta ne esittelen myöhemmin...
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille.

2 kommenttia:

Jane Myrsky kirjoitti...

Minä tykkään tästä (kin)!

Hassua, että alan ajatella metamorfoosiota kun sitä katselen.
Ihan selkeä uudistumisen aika, joko sinulla tai minulla.

Anzu kirjoitti...

tuloo mieleen joku itämainen taistelulaji tuosta riipuksestä, äläkä vaan kysy miksi ja miten.. :)