sunnuntai 6. syyskuuta 2009

Kohti talvea... jo nyt... ????

Ehei, ei toki vielä... otsikko viittaa siihen, että minulla tuntuu olevan kauhea vimma tehdä valkoisia ja muita ns. " värittömiä" koruja, silloin kun luonto alkaa näyttää parasta väriloistoaan...

ehkä se on valmistautumista tulevaan talveen... mene ja tiedä! No, esittelyssä on kuitenkin tänään lumiaiheisia koruja...

"Lumipallot"


Valkoista kvartsia (4mm) ja hopeaa...
Koru on todella siro...


Kieputettuna tiukkaan pantamalliin...



"Lumihelmet"


Alkutalven henkeen... kun tumma syksy kohtaa valkean puhtaan lumen...


Valkoista Kvartsia ja hopeaa patinoituna....

Tässä oli minun syksyn aloitus...
Mukavaa syksyä kaikille!

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hienoja nämäkin.

AnneKa kirjoitti...

Kauniita! Etenkin tuo rannekoru miellyttää silmää.

Jane Myrsky kirjoitti...

Kauniin kuulakkkaita :D

Olen ollut niin minulle tekemäsi rannekorun lumoissa, että on vallan unohtunut näitä kommentoida.
Hyvä kun joku tekee valkoista, taitaa olla kaikkein vierain väri minulle.

Taika von Peppendorff kirjoitti...

Upea tuo kaulakoru!!!